Ekstrak Kacip Fatimah

Email Address:
Name & Phone:

Put a website form like this on your site.

Wednesday, November 21, 2007

Khamis Yang Indah

Sampai kat pejabat jam 7.53 pagi. Awal lagi aku dah kerah Lena untuk ke pejabat. Aku memang tak suka balik lewat. Jam lima aku dah nak balik. Rasa tak sabar nak balik.

Hari Selasa yang lalu Kak Liza jumpa aku dengan Cda untuk brieffing pasal perniagaan Shuang Hor, jual kopi dan teh juga Tablet cendawan. Kami berdua dah lama jadi ahli, pertengah tahun 2007. Sampai sekarang kami tak gerak lagi. Tapi aku tak tahulah cida, rasanya dia diam-diam dah dapat ahli lagi. Dulu dia bekas ahli Zhulian.

Ok lah aku cerita sikit pasal produk Shuang ho nie. Selain dari produk di atas ada juga kapsul Cendawan "Lingzhi". Aku dah pernah makan capsul nie. Ianya dapat menyembuhkan aku dari sakit keputihan dan Migrain. Aku makan lama juga , banyak botol lah juga. Aku berhenti makan sepuluh tahun yang lalu, bila sponsor aku tu menghilangkan diri. Tetapi apabila aku mengalami sakit Kuning pada tahun 2005 , aku kembali mencari produk ini dari kengkawan. Aku layari web untuk cari kat mana syarikat nie. Nak tau, rupa-rupanya dekat belakang Office aje, dekat pulak dengan Bank Syarikat.

LU Chun Linghzi Teh

Pada mula menjumpai banggunan ini, aku dan Cda selalu pergi, minum teh. Free aje. tapi tak boleh bawa balik. Selalunya aku minum dua cawan. Panas gila. Pada mula aku minum teh nie, rasa pening-pening, sakit-sakit badan. Lenguh selenguhnya. Mana-mana tempat yang sakit sesekali dulu, jadi tambah sakit. Aku alami ini untuk jangkamasa tiga minggu. Lepas tu semuanya hilang. Tak lagi susah nak bangun tiduk. Diri duduk pun senang.

Begitu, anda minum, dan minum lagi sehingga penyakit anda baik. Jangan berhenti kerana selagi toksid dalam badan tidak habis di buang. Kesakitan akan berulang semula untuk proses kedua. Kali ini kena minum berterusan lagi, jika tidak anda akan mengalami kesakitan lagi.

CEO Coffee

Sekarang nie kami berlumba pula minum kopi. Ada dua perasa. Satu bergula dan satu lagi tanpa gula. Tanpa gula nie untuk orang yang ada Kencing Manis (Diabetes). Yang bergula nie , untuk orang yang kencing Tawar (Tak ada kencing manis). Biasalah minum kopi , tentulah tak boleh tidur malam. Untuk mengelakkan berjaga malam, aku minum kopi di waktu pagi. Kuat kerja , tidak mengantuk.

Pernah bagi kawan dua tiga peket Ceo Coffee. Badannya semangat juga la. Bila dia munim dia kata badan dia sakit-sakit, sakit kepala, asyik nak terbuang air kecil. Itu bagi 3 pekertt dia minum. Elok dia teruskan untuk cuci pundi kencing, cuci perut, cuci darah. Nanti bila dah habis 2 ke 3 kotak baru rasa kelebihan CEO Coffee nie. Kalau setakat 2 ke 3 peket nie tak rasa lagi. Tapi kalau orang tu ada banyak masaalah badan, memang akan mengalami seperti kawan tadi.

Apa bacaan kita dihari ini?

OH ya pagi Khamis ini eloklah membaca
Subhanallah hil a'zimi subhanallah hiwabihamdihi. 1000 kali
Tiap-tiap kali baca Allah akan ampunkan dosa kita sebanyak buih dilautan dan menghidupkan satu pohon untuk kita di Syurga.

Tak nak Ke?

No comments: