Ekstrak Kacip Fatimah

Email Address:
Name & Phone:

Put a website form like this on your site.

Monday, November 26, 2012

Pergi dengan ceramah Agama di madsjid Al-Ridzuan Hulu Kelang

Alhamdulilllah, pada hati minggu yang lalu 25 Nov 2012. dapatlah aku menginjakkan kaki di Masjid Al-riduzn di hulu kelang. Secara kebetulan pada 24hb aku hantar sms kepada kawan baikku Muzalifah dengan hanya menghantar "Assalamualaikum " sahaja.  Dia pun balas dengan menjawab salam ku dan seterusnya mempelawa aku menghadirkan diri mengikuti cerama di masjid tersebut.  Aku pun bersetujulah tetapi tidaklah aku janjikan pukul berapa nak datang. Biasalah jika nak ke Masjid dengar pula ceramah Agama ... tiba-tiba aje semua sendiri-sendi akan jadi sakit, badan jadi berat, kepala jadi pening, mata jadi mengantuk.  macam-macamlah gangguan Syaitan lanaktullah yang mengiggit, meniup, menghembus, berbisik.

Pagi ahad itu aku pun berkemas agar cepat jugak, tetapi masih meneruskan kegiatan melingkar sehingga jam 8.30 pagi. +6